
Fandango Interactive AS (nettverkspartner)
Fandango er et kreativt digitalbyrå med lang erfaring
Blant våre kunder finnes alt fra små gründerbedrifter til internasjonale konsern, innenfor en hel rekke bransjer og spredd over det meste av landet. Vi har designet og utviklet noen hundretalls nettsider gjennom årene, og bidrar hver dag til å gjøre bedrifter søkbare og synlige i de kanalene og sosiale mediene som er viktige for de.
Google, Facebook, LinkedIn, Instagram og WordPress er vår hjemmebane, og gjennom årene har vi utviklet en god formel for å hjelpe bedrifter med å bygge opp merkevaren sin, bli mer synlige og utnytte mulighetene som ligger der ute på det store nettet!
Internett er som kjent en ekstremt dynamisk verden der landskapet og kartet gjennomgår stadige endringer. Men vår brede erfaring og faglige tyngde gjør at vi kjenner dette terrenget godt og er forberedt på hva som kan møte oss rundt neste sving. Vi vet hva som fungerer best over tid, men holder oss alltid oppdatert på trender og bevegelser innen digital markedsføring. Vi har mange ulike innfallsvinkler til det vi driver med, og benytter en rekke tjenester og verktøy som vi kombinerer på de måtene som gir best resultater for hver enkelt av kundene våre. I tillegg drar vi nytte av et stort nettverk med svært dyktige samarbeidspartnere innen design og illustrasjon, programmering, drift, foto, film og en rekke andre relaterte tjenester.
Den kjekke kundereisen
Hos oss starter som regel kundereisen med en workshop der vi setter oss sammen med kunden og utarbeider en plan og identifiserer hvilke utfordringer, triggere, mål og muligheter som finnes på veien. Deretter bruker vi denne planen og innsikten for å lage en markedsstrategi som bygger omdømme og synlighet, som forbedrer brukeropplevelsen, og som gir resultater. Vi måler, evaluerer og justerer underveis for å oppnå best mulig effekt.
Aller best liker vi når vi får jobbe tett med bedrifter og bli godt kjent med personene som jobber der, merkevaren de er stolte av, kunnskapen de ansatte besitter og kulturen de står for. På den måten blir vi best i stand til å forstå behovene, være proaktive og bidra til å skape verdi og resultater.
Til syvende og sist handler det om å bruke verdifull tid og ressurser der det trengs mest, og ha det skikkelig kjekt på reisen!